Дерматологія

ЭКЗЕМА

Воспалительное заболевание кожи, причиной которого являются различные факторы внешней среды, хронические заболевания организма, а также стрессы.

ПСОРИАЗ

Аутоимунное, неинфекционное заболевание кожи, причина которого достаточно не изучена. Требует скурпулезного играмотного подхода в лечении.

ДЕРМАТИТ

Заболевание кожи, причиной которого являются воздействия на кожу физических, химических или биологических факторов​.

ИНФЕКЦИИ КОЖИ

Возникают из-за воздействия на кожу грибков, бактерий, вирусов, паразитов.

Консультація дерматолога первинна – 400 грн

Консультація дерматолога повторна – 350 грн

Дерматологія — галузь медицини, фахівці якої займаються діагностикою, терапією і профілактикою патології шкіри. До компетенції лікаря входить надання допомоги пацієнтам при захворюваннях, причиною розвитку яких став негативний вплив зовнішніх факторів, а також дисфункція внутрішніх органів (шлунково-кишкового тракту, ендокринної системи).

Проконсультуватися з кваліфікованим дерматологом можна в медичному центрі EvoClinic, розташованому в Києві. Штат співробітників клініки представлений професіоналами, завдяки чому кожен пацієнт отримує допомогу на найвищому рівні. Дізнатися вартість послуг, а також записатися на прийом шляхом заповнення заявки можна на офіційному сайті центру. Клініка надає акційні пропозиції, завдяки яким можна отримати кваліфіковану медичну допомогу за зниженою ціною.

Консультація лікаря необхідна за появи наступних симптомів:

• висип різної локалізації, характеру;
  • плями на шкірі;
  • набряклість тканин;
  • гіперемія;
  • свербіж шкіри;
  • лущення;
  • гнійники;
  • сухість шкіри;
  • мацерація;
  • акне;
  • новоутворення (невуси, бородавки), в тому числі родимки.

Лікар на прийомі аналізує скарги пацієнта, проводить огляд. З діагностичною метою дерматолог використовує дерматоскопію, яка дає можливість досліджувати біологічний матеріал. Також інструментальне дослідження використовується для діагностики новоутворень, визначення доброякісного або злоякісного їх походження.

Спеціаліст займається лікуванням:

• педикульозу;
  • псоріазу;
  • екземи;
  • інфекційних хвороб шкіри (стрептодермії, лишаю);
  • акне;
  • дерматитів різного походження;
  • демодекозу;
  • доброякісних пухлин;
  • кропив’янки.

Протягом всього курсу лікування проводиться ретельний контроль з боку лікаря, що потрібно для оцінки динаміки. При необхідності дерматолог може змінити терапевтичну тактику.

Венерологія займається вивченням інфекційних захворювань, які передаються при інтимній близькості. До компетенції дерматовенеролога входить обстеження пацієнтів, а також лікування, профілактика ЗПСШ.

Огляд фахівця необхідний за появи таких симптомів, як:

• виділення зі статевих шляхів слизового, гнійного характеру, різної консистенції, з неприємним запахом;
  • регіонарна лімфаденопатія, тобто збільшення пахових лімфовузлів (при пальпації лімфовузли можуть бути болючими, щільними на дотик);
  • свербіж в області промежини;
  • різі при сечовипусканні;
  • гіпертермія;
  • поява виразок, ерозій на слизовій статевих органів.

З діагностичною метою лікар може взяти мазок зі слизової статевих шляхів, що дозволить встановити клітинний склад матеріалу. Також може досліджуватися сеча, кров, виділення з піхви, сечовидільного каналу. За допомогою лабораторних аналізів вдається виявити інфекційного агента, що необхідно для вибору антибактеріального, протигрибкового або противірусного препарату.

Зауважимо, що шкірні симптоми можуть бути лише одним з проявів захворювань. Тільки шляхом ретельного обстеження можна точно встановити причину хвороби, оцінити функціональність органів і підібрати найбільш ефективну терапію.

Запишіться прямо зараз і отримайте знижку 50% на консультацію!