Інтимна хірургія жінок

Тільки повністю задоволена собою жінка відчуває себе впевненою і бажаною. Іноді вроджена анатомічна особливість довжини і форми статевих губ може стати причиною комплексів. У ЕвоКлінік ми здійснимо ваше бажання змінити своє інтимне зону. Це набагато простіше, ніж ви думали.

Лабіопластика – це операція на малих і великих статевих губах, яка дозволяє змінити їх форму, обсяги, розміри і пишність. За свідченнями і бажанням пацієнта хірурги нашої клініки комбінують дану операцію з процедурами освітлення тканин інтимної зони, а також з ін’єкціями, які зроблять вашу шкіру пружною і молодий.

Хірурги EvoClinic ювелірно і з особливою скрупульозністю змінять форму ваших статевих губ, усунуть їх асиметрію, додадуть або зменшать обсяг великих і малих статевих губ, додадуть шкірі інтимної зони пружність і молодість. Операція триває від 40 до 90 хвилин в залежності від складності та обсягу роботи. Під час операції використовується новітнє обладнання та хірургічні лазерні установки. Біль абсолютно не відчувається, метод знеболення вибирається на передопераційної консультації вами і вашим оперують доктором.

Пластика промежини або перінеопластіка – це операція, спрямована на корекцію промежини і входу в піхву. Як правило, дана операція виконується у жінок після пологів, так як родовий процес веде за собою розширення вульварного кільця, а також деформацію зовнішніх статевих органів. Найчастіше жінок турбують больові відчуття під час статевого акту, часті дисбактеріози піхви, зниження сексуальної чутливості, невдоволення естетичним виглядом зовнішніх статевих органів. Будь-яка з цих скарг є причиною того, щоб задуматися про рішення даного питання.

У ЕвоКлінік ми готові допомогти вам впорається з цією проблемою. Операція з пластики промежини проводиться під загальним наркозом або епідуральною анестезією. Тривалість операції в середньому від 60 до 90 хвилин. Під час післяопераційного періоду ви будете протягом 2-3 днів перебувати під наглядом фахівців ЕвоКлінік. Протягом усього реабілітаційного періоду вам необхідно буде суворо дотримуватися рекомендацій вашого гінеколога.

У ЕвоКлінік ми приділяємо чимало уваги сексуального здоров’я жінки. Нам відомо, як буває складно сколихнути проблемну тему, але ми тактовні і можемо грамотно допомогти. Наповнення точки G – це збільшення і додавання обсягу c допомогою препарату на основі гіалуронової кислоти в проекцію зони Графенберга, яка знаходиться на передній стінці піхви на глибині 4-6 см від входу в нього і є ерогенну зону, в якій відбувається вагінальний оргазм.

Сьогодні дана процедура користується великою популярністю, так як з її допомогою жінка може досягати вагінального оргазму. Для наповнення точки G в ЕвоКлінік ми застосовуємо тільки високоякісну гіалуронову кислоту певної щільності, яка є буфером між зоною G і піхвою, завдяки чому стимуляція точки G під час сексуального контакту стає доступнішою та ефективнішою. Процедура займає всього до 30 хвилин.

Ми знаємо і розумінням, що часом це питання стає вирішальним у виборі дружини і партнера для чоловіків. Операції інтимного характеру вимагають особливої ​​скрупульозності і професіоналізму. У МЦ EvoClinic в Києві ви знайдете хірурга, який ювелірно здійснить ваші побажання і зробить вашу інтимну зону привабливою як для вас, так і для вашого статевого партнера. За свідченнями і бажанням пацієнта, хірурги нашої клініки комбінують дану операцію з процедурами освітлення тканин інтимної зони, а також з ін’єкціями, які зроблять вашу шкіру пружною і молодий.

Під час відновлення невинності абсолютно не відчувається біль. Метод знеболювання вибирається на передопераційної консультації вашим оперують доктором – це може бути внутрішньовенне знеболювання і місцеве знеболення.

В день операції ви маєте можливість залишити клініку. На 8-10 день після операції знімають шви (якщо такі є). До 10-го дня ви відвідуєте вашого хірурга для перев’язок. До місяця після операції зберігається набряк – як природна фізіологічна реакція організму на оперативне втручання. На два тижні рекомендується виключити статеве життя, фізичні навантаження, лазні, басейни та сауни. Протягом усього цього періоду з вами буде на контакті 24/7 асистент вашого хірурга.

Дефлорація – це природний розрив дівочої пліви під час першого статевого акту. Але бувають причини, за якими даний процес ускладнюється або стає практично неможливим, наприклад:

• підвищена щільність дівочої пліви;
  • низький больовий поріг, при якому жінці вкрай складно переносити больові відчуття;
  • психологічні труднощі;
  • повне зрощення дівочої пліви, повністю перекриває вхід у піхву і, відповідно, вихід з нього менструальної крові.

Саме в таких випадках дівчата вдаються до хірургічного вирішення питання.

У нашій клініці хірургічна дефлорація здійснюється лазером і абсолютно безболісна. Процедура займає 10-15 хв.

У кожного з нас свої смаки і своє сприйняття прекрасного. Кожна людина має свій колір і відтінок інтимних зон, які на декілька тонів темніше кольору шкіри. Ця різниця в тонах викликає в людей, з особливо тонким почуттям естетики, відчуття нечистоти і несвіжості. Часто цей дискомфорт впливає на сексуальний потяг обох партнерів. Рішення проблеми набагато простіше, ніж здається на перший погляд. У МЦ EvoClinic доктор-фахівець в області естетичної гінекології і доктор-фахівець в області естетичної проктології з легкістю поміняють колір і тон шкіри інтимних зон.

Суть депігментації інтимної зони (відбілювання інтимної зони) проходить за даними етапами (або деякими з них):

• очищення шкірного покриву від відмерлих клітин;
  • шліфування шкіри даної зони;
  • відбілюючий пілінг;
  • мезотерапія;
  • плазмоліфлінг;
  • нанесення спеціального відбілюючого крему;
  • нанесення спеціального поживного, заспокійливого, протизапального, зволожуючого і антимікробного засобу.

Відбілювання ануса і/або статевих губ/мошонки і зони промежини відбувається під місцевим знеболенням. Відбілювання інтимних зон для ідеального результату вимагає пройти курс процедур з певним проміжком часу, який вам озвучить ваш доктор, виходячи з вашого типу шкіри і складності роботи. Протягом 6 місяців протипоказано оголювати вибілені зони на сонці і в солярії, так як ультрафіолет провокує гіперпігментацію. Також доктор вам пропише рекомендації відповідно до ваших індивідуальних особливостей. Протягом усього періоду відновлення ваш хірург і його асистент будуть з вами на контакті 24/7!

Видалення капюшона клітора – операція, при якій забирається повністю або частково шкірна складка над головкою клітора. Завдяки відкриттю головки клітора жінка стає набагато чутливіше під час статевого життя. Операцію з видалення капюшона клітора в МЦ ЕвоКлінік здійснюють хірургічним діодним лазером, завдяки якому вона абсолютно безкровна.

Операція займає від 30 до 60 хвилин, ви можете самостійно покинути клініку в той же день.

Проводиться вона під внутрішньовенним знеболенням, при якому можна спокійно спати. Через 2 години після операції ви можете залишити клініку. Протягом 10-12 днів варто обмежити фізичні навантаження і статеве життя. Всі рекомендації після операції будуть прописані в заключенні та видані вам на руки.

Запишіться на консультацію прямо зараз, заповнивши форму