Гончарик Анастасія

Дерматолог

Профіль

Стаж роботи – 4 роки

Бажання Анастасії Олександрівни працювати з людьми пройшло ряд трансформацій: від наміру стати психологом, психотерапевтом до приходу в професію дерматолога. І, як виявилося, необхідність слухати і розуміти людей в цій професії одна з ключових, на думку Анастасії Олександрівни. У спілкуванні з пацієнтами доктор ґрунтується на емпатії, співпереживання, адже без цього людина не зможе повністю довіритися і поділитися з доктором тими деталями свого способу життя, які складають причину хвороби. А цього вимагає сама специфіка дерматології як напряму – найголовніше і найскладніше в ній правильно діагностувати хворобу. Особливість шкірних хвороб полягає в тому, що вони постійно видозмінюються, а також часто мають під собою психоемоційну підгрунтя, як в причинах (найчастіше стрес, життєві труднощі), так і в наслідках (естетична незадоволеність, замкнутість). У разі хронічних шкірних хвороб Анастасія Олександрівна прагне допомогти людині розібратися в справжню причину стану його шкіри, а не просто призначити лікування для тимчасового полегшення.

Анастасія Олександрівна – натура романтична. Захоплюється бразильськими танцями, де і познайомилася зі своїм чоловіком. Займається йогою. Дуже цінує свободу самовираження, людську індивідуальність, прагнення працювати над собою, самовдосконалюватися. Виховує дитину.

Освіта: вища

• 2013 г. – Національний медичний університет ім. А.А. Богомольця, спеціальність «Лікарська справа».
  • 2015 г. – Національна медична академія післядипломної освіти ім. П.Л. Шупика, спеціальність “Дерматовенерологія”.
  • Постійний учасник конференцій по дерматовенерології, член Української академії дерматовенерології.

Анастасія Гончарик має досвід діагностики та лікування псоріазу, екземи, алергічного дерматиту, атопічного дерматиту, паразитарних, грибкових, вірусних і бактеріальних інфекцій шкіри, токсідерміі, буллезного дерматозу.

Записатися на прийом: