Естетична хірургія

Огляд

Хірургія обличчя і шиї
Обличчя – це візитна картка кожної людини. Обличчя – як дзеркало, яке відображає наш вік, стрес і емоції. Саме тому хірурги нашої клініки працюють з обличчям як з твором мистецтва: з ювелірною точністю і індивідуальним підходом до кожного клієнта. Ми знаємо, як повернути обличчю молодість, красу і свіжість! Зробіть крок до своєї мрії!
Хірургія тіла
Красиве, струнке і гармонійне тіло завжди було предметом бажання як для чоловіків, так і для жінок. Але вікові зміни, пологи, спадковий фактор і похибки в дієтах віддаляють фігуру від ідеалу. Хірурги нашої клініки, як скульптори, створюють неповторні і гармонійні пропорції тіла своїм клієнтам! Спокуслива фігура – це простіше, ніж ви можете уявити. Зробіть лише крок до своєї мрії!

Пластичний хірург — фахівець, який займається вирішенням естетичних проблем, тобто хірургічним шляхом проводить корекцію видимих ​​недоліків людського тіла. Доктор консультує людей, які бажають позбутися від вроджених, набутих вад.

На прийомі лікар проводить огляд, призначає додаткові обстеження, необхідні для оцінки стану здоров’я пацієнта. Передопераційна діагностика вкрай важлива, оскільки дозволяє виявити захворювання, які можуть ускладнити перебіг реабілітаційного періоду.

На підставі результатів обстеження пластичний хірург визначає обсяг операції, обговорює основні моменти з пацієнтом. Слід пам’ятати, що будь-яке хірургічне втручання несе в собі певні ризики для здоров’я, про які пацієнт повинен знати до операції.

Звернутися до фахівця можна в наступних випадках:

• для усунення косметичних дефектів, наприклад, зменшення живота, зміни форми носа, збільшення молочних залоз або моделювання талії;
  • з метою корекції вроджених аномалій (видимих ​​дефектів обличчя та інших частин тіла);
  • для усунення придбаних дефектів, наприклад, після впливу травматичного фактора або перенесеного важкого захворювання.

Після хірургічного втручання пластичний хірург контролює перебіг реабілітаційного періоду, проводить терапію, яка дозволяє знизити ризик розвитку післяопераційних ускладнень, прискорити процес загоєння тканин.

Проконсультуватися з кваліфікованим пластичним хірургом в Києві можна в медичному центрі EVOCLINIC. Лікарі клініки мають великий досвід роботи, у своїй практиці використовують сучасні техніки, діагностичні апарати експертного класу. Спеціалісти регулярно підвищують професіоналізм, проходячи стажування за кордоном, а також беруть участь в міжнародних конференціях.

Записатися на консультацію до пластичного хірурга можна на офіційному сайті медичного центру, залишивши заявку або зателефонувавши по телефону. На сайті також можна дізнатися ціну послуг, які надають фахівці клініки (естетична хірургія тіла, обличчя, шиї, інтимна пластика).

У медичному центрі надаються такі види послуг:

• абдомінопластика різного об’єму, техніки виконання;
  • моделювання талії;
  • ліпосакція плечей, спини, стегон, сідниць;
  • протезування молочних залоз, корекція форми соска, ареоли;
  • протезування сідниць, гомілок;
  • лазерне лікування купероза;
  • блефаропластика;
  • видалення комків Біша;
  • підтяжка обличчя, шиї;
  • пластика мочки вуха;
  • ринопластика;
  • хейлопластика;
  • відновлення дівочої пліви;
  • лабіопластика;
  • контурна інтимна пластика;
  • корекція форми мошонки;
  • збільшення довжини, товщини статевого члена;
  • протезування яєчка.

У своїй практиці пластичний хірург медичного центру використовує матеріали високої якості, які відповідають світовим стандартам і давно застосовуються в зарубіжних клініках.

Записатися на консультацію

Вкажіть Ваші контактні дані і ми передзвонимо!