Хірургія

В хірургічній практиці перевага віддається операціям з використанням малоінвазивних методик. Це дає можливість проводити втручання амбулаторно, що значно скорочує час перебування пацієнта в клініці, полегшує реабілітаційний період, а також знижує ризик післяопераційний ускладнень, пов'язаних з великою операційною раною.

Хірургія — галузь медицини, фахівці якої займаються лікуванням більшості захворювань шляхом проведення оперативного втручання. До компетенції лікаря входить проведення первинного огляду, лабораторного, інструментального обстеження, що необхідно для підтвердження діагнозу, виявлення супутніх захворювань у пацієнта, які можуть ускладнити перебіг післяопераційного періоду.

На підставі результатів діагностики хірург обирає найбільш ефективний метод лікування, визначає обсяг операції. Завдяки малоінвазивним технікам вдається зменшити вираженість болю, пов'язаного з травматизацією тканини, прискорити реабілітацію після хірургічного втручання.

Звернутися за медичною допомогою до хірурга слід за появи таких симптомів:

• наявність ущільнень під шкірою;
  • поява новоутворень на поверхні шкірних покривів (ліпоми, бородавки, гігроми, атероми);
  • формування абсцесу в м'яких тканинах;
  • поява новоутворення в молочній залозі (виключити рак допоможе ультразвукове дослідження, пункція даного новоутворення з подальшим аналізом матеріалу);
  • врослий ніготь;
  • чужорідне тіло в м'яких тканинах;
  • наявність випинання в області пахової складки, біля пупка;
  • порушення цілісності шкіри після впливу травматичного фактора (лікар проводить первинну обробку рани, промиває її антисептичними розчинами, накладає косметичний шов).

Звернутися за допомогою до кваліфікованого хірурга в Києві можна в медичному центрі EVOCLINIC. В умовах одного центру можна отримати консультацію фахівця, пройти обстеження і лікування. Крім того, хірург контролює перебіг післяопераційного періоду шляхом регулярних оглядів, проводить перев'язки, промивання рани, знімає шви, а також призначає лікарську терапію для попередження розвитку ускладнень (антибактеріальні, протизапальні, протинабрякові засоби).

У клініці надаються наступні послуги:

• дренування гнійника, гематоми;
  • ушивання рани, зняття швів;
  • видалення доброякісних новоутворень (папілом, бородавок) радіохвильовим методом;
  • лікування врослого нігтя (резекція нігтя, нігтьового ложа);
  • видалення стороннього тіла з м'яких тканин;
  • лазерне видалення атероми, ліпоми;
  • герніалопластика пахової, пупкової грижі;
  • лікування захворювань вен (склеротерапія, мініфлебектомія, ендовенозна лазерна коагуляція);
  • склеротерапія, лазерне видалення фіброаденоми молочної залози.

Однією з найпоширеніших операцій в хірургії є видалення гриж живота. Це захворювання, яке потребує виключно оперативного втручання. Грижа живота – це вроджена чи набута патологія, при якій очеревина та органи черевної порожнини випинаються назовні – на поверхню живота або у внутрішні порожнини живота через отвір, який називається грижового воротами.

За локалізацією найчастіше зустрічаються такі види гриж:

• пахові грижі;
  • пупкові грижі;
  • грижі білої лінії живота.

У МЦ EvoClinic операцію з видалення гриж живота (герніопластика) здійснюють висококваліфіковані лазерні хірурги з великим досвідом роботи в даному напрямку. За допомогою хірургічного лазера робиться розріз (2,5-3 см), вправляється грижової мішок і підшивається спеціальна сітка, яка повністю запобігає можливість подальшого формування грижі. Операція триває близько години. Завдяки використанню хірургічного лазера під час операції ми отримуємо такі переваги:

• безкровність під час самої операції, так як лазерний промінь моментально, «запаює» судини;
  • стерильність – промінь лазера вбиває всі бактерії на своєму шляху;
  • мінімальна травматизація;
  • значне скорочення час проведення процедури;
  • швидке відновлення після операції.

Операція проводиться в 95% випадків під місцевим знеболенням завдяки використанню лазерних методик оперування, але за бажанням наших пацієнтів операції проводимо і під загальним знеболенням, при якому можна спокійно спати, поки хірурги відновлюють ваш «каркас» живота.

Якщо операція проводилася під місцевим або внутрішньовенним знеболенням, то через 2 години після операції ви можете залишити клініку. Протягом 10 днів вам необхідно приходити на перев’язки. Шви знімають на 8-10 день після операції. Протягом місяця рекомендуємо обмежити підняття важких предметів і фізичні навантаження. Виходячи з індивідуальних особливостей пацієнта, хірург прописує всі рекомендації після операції і видає їх вам на руки. Протягом усього реабілітаційного періоду з вами на контакті в режимі 24/7 буде асистент вашого хірурга!

Оксамитова шкіра з рівним красивим кольором завжди була і є ознакою здоров’я і молодості. Судинні зірочки на обличчі спотворюють ідеальну картинку, а також інформують нас про таке захворювання як купероз. Це судинне захворювання, викликане порушенням мікроциркуляції крові через розширення і ламкості дрібних судин.

Для лікування даного процесу існує багато методик і підходів. У МЦ EvoClinic виходячи з ваших індивідуальних особливостей дерматолог спільно з судинним хірургом складуть комплекс заходів для лікування купероза і профілактики появи нових судинних зірочок на вашому тілі. Для лікування судинних зірочок на обличчі й тілі в нашій клініці використовують в 90% випадків методики лікування доданими лазером.

Лазерна коагуляція – дуже затребувана і ефективна процедура для лікування купероза на обличчі. Лікар нагріває і «споює» посудину за допомогою лазерного променя. Процедура видалення судин займає приблизно 30 хв.

Судинні зірочки в EvoClinic видаляють під місцевим знеболенням. Уражена ділянка тіла обробляється спеціальною маззю, яка знеболює шкіру. Також в певних випадках застосовують охолодження шкіри в якості знеболювання.

Найважливіше після процедури уникати прямих сонячних променів або використовувати сонцезахисний крем з SPF 30. Після процедури доктор розпише ваші дії для максимально швидкої реабілітації та профілактики виникнення нових судинних зірочок виходячи з ваших індивідуальних особливостей. Ми усунемо судинні зірочки з вашого тіла і убережемо вас від їх появи.

Варикозна хвороба (варикоз) – небезпечне і підступне захворювання. Небезпека його полягає в тому, що на ранніх стадіях людина не відчуває особливого дискомфорту, крім естетичного, і відповідно частіше за все не робить ніяких заходів з метою лікування захворювання. А бездіяльність в свою чергу призводить до розвитку таких ускладнень як утворення тромбів в варикозних венах, які небезпечні для життя, флебіт, тромбофлебіт. Також до ускладнень варикозної хвороби відносять такі порушення шкіри як трофічні виразки і темні плями. Завдання наших вен – забирати від органів і тканин відпрацьовану кров (яка віддала кисень і т.д.) назад до серця і легким. Штовхають кров у венах клапани в венах і прилеглі до вен м’язи. Своєчасний візит до лікаря вбереже вас від ускладнень варикозної хвороби і на порядок підвищить якість вашого життя.

Лікування варикозного розширення вен залежить від стадії захворювання. На початкових стадіях призначають препарати, тонізуючі та зміцнюють венозну стінку, а також призначають носіння компресійного трикотажу. У EvoClinic ви можете отримати консультацію високопрофесійного судинного хірурга (флеболога) і обстежити вени нижніх кінцівок за допомогою УЗД і доплерографії. На консультації лікар підбере для вас комплекс заходів, які дозволять вам зберегти здоров’я ваших вен і уберегти себе від ускладнень даного захворювання. На більш пізніх стадіях проводяться операції, спрямовані на видалення вен.

Найоптимальнішою методикою видалення вен вважається ендовенозная лазерна коагуляція, за допомогою якої вени запаюють лазерним випромінюванням, а згодом запаяний ділянку вени розсмоктується, не залишаючи ніяких слідів. Операція триває від 30 хв до 2 годин в залежності від обсягу роботи.

Лазерне лікування варикозу в 95% випадків проводиться під місцевим знеболенням. Але за бажанням пацієнта операція також проводиться і внутрішньовенним знеболенням.

Судинні зірочки прибираються за допомогою такої методики як склеротерапія – введення склерозанта (препарату) в просвіт вени, який викликає облітерацію (її склеювання).

Методику лікування варикозної хвороби вибирає доктор, виходячи зі ступеня захворювання і індивідуальних особливостей пацієнта.

Після операції не залишається ніяких шрамів! Відразу ж після операції ви самостійно можете йти додому. Протягом тижня потрібно носити спеціальний компресійний білизна. На 8 день ви покажіться лікареві, він зробить перев’язку. Після проведення даних методик лікування рекомендуємо виконувати всі призначення хірурга, які будуть написані в ув’язненні операції і видані на руки. Протягом всього періоду реабілітації з вами буде на контакті асистент вашого хірурга в режимі 24/7!

Фіброаденома молочної залози – це щільна доброякісна пухлина грудей, яка не болить і не турбує поки не виростає до великих розмірів. При пальпаторном огляді грудей вона може відчуватися щільним кулькою всередині. Але найчастіше її виявляють лікарі на щорічних профілактичних оглядах – УЗД молочних залоз.

У нашій клініці фіброаденоми видаляють під місцевим знеболенням, хоча за бажанням пацієнта можемо провести і загальний наркоз, під час якого пацієнт спокійно спить. Операцію ми проводимо за допомогою хірургічного лазера і радіохвиль, тому реабілітація після операції швидка і комфортна. Віддалене новоутворення ми відправляємо на патогістологічне дослідження для виключення онкопатології. Через кілька годин після операції пацієнтка самостійно покидає клініку. У той же день ви можете приступати до своїх щоденних завдань. Хірург і його асистент будуть з вами на зв’язку.

Вростання кута нігтя в шкіру, при якому ви відчуваєте дискомфорт, спостерігається припухлість і почервоніння в місці вростання називається патологією – врослий ніготь.

Ми видаляємо частина нігтя або повністю нігтьову пластину за допомогою діодного хірургічного лазера. Завдяки лазерним методикам операція безкровна, і набагато швидше відбувається відновлення. Також лазерна технологія є незамінною при видаленні врослого нігтя через грибкової патології. Дана операція проводиться під місцевим знеболенням. Відразу після операції ви самостійно залишаєте клініку.

Пункція молочної залози – це процедура, яка виконується для забору біоматеріалу з новоутворення молочної залози і дослідження його на наявність або виключення онкопатолгіі.

Проводиться пункція під місцевим знеболенням за допомогою спеціальних тонких голок. Після процедури накладається стерильна пов’язка і пацієнт відразу самостійно покидає клініку. Доктор залишається на зв’язку з пацієнтом, і наступний візит – вже за результатами дослідження.

Лазерне видалення кіст молочних залоз – це мінімально травматична операція, при якій абсолютно немає розрізів.

Проводиться вона під місцевим знеболенням через найтонший прокол. Внутрішній вміст кісти забирається спеціальної мікротонкіх голкою і відправляється на патогістологічне дослідження для виключення онкопатології. А капсулу і внутрішню порожнечу кісти вапорізують (спалюють) тонким лазерним променем. Після накладається стерильна пов’язка і пацієнт самостійно покидає клініку. Доктор залишається на зв’язку з пацієнтом, і їх наступна зустріч – вже по готовності патогістологічного дослідження.